تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با استفاده از Advanced Emailer این امکان را خواهید داشت که به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید. این نرم افزار کاربردی با شما اجازه می دهد که بتوانید ایمیل های تبلیغاتی به صورت یک جا ارسال کنید. یکی از روش های نوین تبلیغاتی ارسال ایمیل به تعداد زیاد می باشد که باعث جلب توجه عموم می شود. اگر شما مایل هستید که متن نامه های خود را به یک لیست بزرگ از مشتریان و یا دوستانتان ارسال کنید ما به شما Advanced Emailer را به شما پیشنهاد می دهیم. SWREG که سازنده این نرم افزار می باشد به شما این امکان را داده است که بتوانید به صورتی آسان و سریع تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. پس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کاربران زیاد دیگر را از محصولات خود، رخداد های روز و… آگاه سازید. Email ارسالی شما می تواند به صورت یک متن ساده و یا حتی یک فایل HTML کامل با تصاویر و …. باشد ! جلوگیری از فرستادن یک Email به صورت تکراری و ارسال زمان بندی شده از ویژگی های دیگر این نرم افزار قدرتمند است . برای مثال قادر به ارسال روزانه ی خود به خود سر ساعت معین آن اخبار و یا ارسال هفتگی و ماهانه ی اخبار شماست .

Advanced Emailer ارسال ایمیل های گروهی با نرم افزار قدرتمند Advanced Emailer 6.5



ادامه مطلب ...


 

smart-serialmail.jpg

امروز بری شما عزیزان نرم افزار ارسال ایمیل به تعداد زیاد رو برای دانلود قرار میدم با توجه به این موضوع که تعدادی زیادی از افراد در حال فروش این نرم افزار می باشند بر آن شدیم تا این نرم افزار کاربردی رو برای شما قرار دهیم همچنین فایل آموزشی کاملی به همراه نرم افزار می باشد که به صورت کامل طرز کار با نرم افزار ا آموزش داده و هر کسی به راحتی می تواند از این نرم افزار استفاده کند

برخی از ویزگی های این نرم افزار :

  • قابلیت استفاده از کد های html
  • وارد کردن لیست ایمیل برای ارسال به تعداد زیاد
  • ارسال به اینباکس
  • سرعت خوب نرم افزار در ارسال
  • محیط ساده و کاربر پسند
  • و چندین ویژگی دیگر ...


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان